środa, 12 lutego 2014

Odzyskać formę - DZIEŃ 1


Wczorajszy wieczorny trening przeniosłam na dziś rano. Czyli najgorsze mam już za sobą - ZACZĘŁAM :).
Na testy wzięłam Skalpel 2 Ewy Chodakowskiej.
Mam zamiar przez 3 miesiące robić ten program, wymiennie ze Skalpelem 1. Być może coś jeszcze dołożę, ale na ten moment nie chcę zapeszać :).


Wiem, że przy moim trybie życia ciężko o jakiś systematyczny plan, ale muszę się czegoś trzymać. Więc...

1. min 1,5l mineralnej niegazowanej wody
2. nie dopuścić do uczucia głodu - a to oznacza lekki posiłek co 3 godziny
3. przynajmniej jeden Skalpel dziennie plus solidne rozciąganie (nie wiem czy 3 miesiące wystarczą, ale do wakacji - będzie szpagat)
4. po treningu jakieś białko

A teraz prośba do Was. Jeśli naprawdę zagląda tu tyle osób, co widzę w statystykach - dajcie lajka albo komentarz bo zaczynam myśleć, że same roboty tu wpadają :) A potrzebuję tej motywacji. Od Was. Wystarczy, żebym wiedziała, że jesteście :). Nie chcę  żeby skończyło się jak zwykle - po tygodniu. Głupio będzie przerwać wiedząc, że ktoś czeka na wpis i wiadomość o kolejnym wygranym dniu. Zostawiajcie linki do swoich przemian. Piszcie jak radzicie sobie z pokusami.

Panowie - na Was też liczę :)


Chcecie tak? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz